Selamat Datang Ke Thalhah Site. Site ini didirikan menggunakan platform blogspot. Disini saya akan menggunakan bahasa rojak iaitu bahasa melayu + sedikit bahasa inggeris. Oleh kerana zaman sekarang dah canggih, Kebanyakan post saya akan menggunakan singkatan atau kata lain bahasa SMS. Silalah tinggalkan komen apabila anda menjejakkan kaki disini. Hehe..

Sabtu, 25 September 2010

Landskape

Sebenarnya da lama aku nk post tapi xde masa koz ade exam plus ade jamuan Hari Raya. haha.. mulai post ini aku akan bahasakan diri aku. Rasa macam pelik plak bila aku menggunakan sy pada blog tapi pada realiti aku menggunakan kata aku. Pada hari raya tentu bermacam2 perhiasan dan perhiasan yang kamu lakukan. Betul x? Ini adalah perhiasan luaran yang dibuat oleh ibuku sempena hari raya. Aku terkejut gak. Dia buat sorang2 je, balik2 tgk da cantik. Aku ambil ngan hp je. Gambar agak kureng skit










Kongsi pada facebook dan tweeter

0 ulasan:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Catat Ulasan